- Επιλέξτε Αρχείο - Ψηφιακές υπογραφές.
- Ένα πεδίο μηνύματος σας συμβουλεύει να αποθηκεύσετε το έγγραφο. Κάντε κλικ στην επιλογή Ναι για να αποθηκεύσετε το αρχείο.
- Αφού αποθηκεύσετε, θα δείτε το παράθυρο διαλόγου Ψηφιακές υπογραφές. Κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη για να προσθέσετε την υπογραφή σας στο έγγραφο.
- Στο παράθυρο διαλόγου Επιλογή πιστοποιητικού, επιλέξτε το πιστοποιητικό σας και κάντε κλικ στο OK.
- Κάντε κλικ στο OK για να προσθέσετε την ψηφιακή σας υπογραφή στο αρχείο.
Στο εγχειρίδιο: "Χρήση λογισμικού LibreOffice για την προσθήκη Ψηφιακής Υπογραφής" μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για το πως υπογράφετε ένα έγγραφο.